2008年3月30日 星期日

為破舊部屋打掃

原來此部屋已荒廢了有三個月,幸好Blogger不會自動刪除那些不曾更新的網誌,否則我可能變成無家可歸的人,我的蹤影從此在網路上消失。

其實這幾個月來常常閱覽別人的網誌,從中可參考其他人寫的題材,因為發覺選題目是件痛苦的事,對於生活刻板的人如我不可能只寫今天吃了甚麼做了甚麼。有些人的網誌很像百科全書一樣,天文地理時事音樂體育電影人生哲理無不知曉,看完就像上了寶貴的一課;有的就如老友般的和你談天說地,生活細節的點點滴滴一一細數,讀其blog如見其人,很是有趣。總之網路的世界有如宇宙之無限,每個網誌的主人都是獨一無二,在這無邊的大海可以發掘到一些意想不到的寶藏。

今天和大哥傾談,說起他的blog,讚賞他登出的相很有水準,他眉飛色舞的說有很多素未謀面的人成了他的忠實讀者,也讚他的網誌云云。他在網路世界找到了知音人,肯定了他的努力,人的自信也增強了。我也替他高興,亦感到有點慚愧,慚愧自己曾是網中人,但我的網誌現在只佈滿蜘蛛網,要好好反醒!

今晚,趁沒有甚麼吸引的電視節目,就構思我的網誌有何發表?

p.s. 我哥的網誌以旅遊、郊遊為主要題材,有興趣可登入

7 則留言:

匿名 提到...

好野..你番黎啦..等你等左好耐啦...
係呀..我覺得就算好少野都可以寫低..無論有無人去睇..只係俾自己有個回憶..都幾開心呀...
喂..你得閒都黎下我度呀...我好鬼掛住你呀...

匿名 提到...

喂喂..你阿哥d相好掂wow...佢果個已經係精選blog..之前我有時都會去睇架...
隻貓貓好可愛呀..係咪同你住架???映多d相俾我睇呀...

男人老狗 提到...

Candyjai,

多謝你的不離不棄,原來你還會在這裡等我o架,我好感動呀!

乜野叫精選blog?你以前上過他的blog?點識上o架?

隻貓同大哥住,叫貓B,男仔o黎,大哥大嫂好錫佢o架!你可在他的blog留言氹吓貓B!

naruto 提到...

見你喺我個BLOG留咗言,過嚟裝吓,原來UPDATE咗(奇蹟呀),快D出新嘢啦!

匿名 提到...

如果呢樹(blog)無得返...
都有我哋(好同事)呀嗎~
我永遠都會當你係"屋企人"架~
呵呵呵~ :D

男人老狗 提到...

Naruto,

見呢排電視無乜好節目,悶悶地寫下blog囉,唔關奇蹟事,你繼續寫你D史蹟啦啦!

邪留丸,

你梗係睇得“同事三分親”太多了!

naruto 提到...

我寫緊一篇關於"金毛"嘅感人史蹟,專登為你寫嘅,實啱你睇。hehe