2008年10月14日 星期二

城門掠影

秋高氣爽,是登山郊遊的好季節。這一天,與好友們重遊我兒時常到的城門郊野公園,拾回一些已失落於腦海一角的回憶。



其實香港擁有不少風景優美的地方,只是每日生活營營役役,沒有好好停下腳步仔細欣賞。雖然天色有如當下很多香港人的心情一樣灰暗,但淒迷的美態也是一種說不出的好看。不要被情緒影響細味精彩的世界和人生,“天跌落來就當被冚”吧!

9 則留言:

casper 提到...

好一句“天跌落來就當被冚”, 我相信而家好多人都要冚被!!

anyway, 你d相好靚!! ;)

匿名 提到...

d相唔係你影嘅 ~~

匿名 提到...

構圖越見進步, 比心機呀!

男人老狗 提到...

Casper,

呢個時勢,唔係咁諗,可以點?


欣宜,

D相我好俾心機影嫁!


朱朋,Casper,

多謝哂!

匿名 提到...

真係你影嘅??
咁我要讚戀童先生d手藝進步咗
不過唔好自滿喺度偷笑呀!

匿名 提到...

欣宜叔叔...
點解老狗變咗戀童先生嘅...?
啲相好靚呀~
我都想同老狗行山喎~
:p

naruto 提到...

唉!有山行喎!
我就做到喺公司冚被

匿名 提到...

我又要同老狗行山啊
有人爭先矜貴...呵呵呵

candy 提到...

The pics are so wonderful!