2009年5月7日 星期四

我的夢想

很狗沒有在此發噏風,皆因最近正忙於我的健體計畫,成續十分唔錯,惟一唔好就是啲褲鬆哂唔o岩著(哂完命)。

提起計畫,其實心裡有好多好多計謀,但要實踐就因為無時間而停滯不前,為了生活不得不放棄我的夢想,除非到了自由之日(尤其是財務自由),就可以實踐我的大計。

以下一位來自台灣的仁兄,努力不懈地實現了我兒時一直想做的事:彈鋼琴,他的故事令我萬分感動,明白甚麼叫世上無難事,只怕有心人這老掉牙的道理。



你們可有甚麼理想?無理由無嘅!有人話無理想嘅人生同條咸魚無乜分別。咁,你想做人,定係想做條咸魚呢?

13 則留言:

爛 铜 提到...

http://www.davidchoimusic.com/

He is one of the guy make the dream come TRUE !

Nice !!

supageti 提到...

Nice to see you again ~~ ^^

naruto 提到...

彈琴你買個keyboard接你部mac notbook,其實已經好好玩,我都諗過。。。

學一首唔難,睇譜先難,我細個都學過一首做母親節禮物

理想有分小理想同大理想,小嘅每年都唔同,大嘅而家比緊心機

Ogake 提到...

人總會有些想法的,可是這些想法又會被很多實際生活上的變數打擊,當然,老生常談的就是"有心做,點會做唔到"~~ 多給予鼓勵吧~ 總比"你睇下人地都得"來得好~
我也有理想的,可是我只有齋諗的份,根本廿年內都無可能實現~

男人老狗 提到...

我咁耐無寫嘢你哋竟然都仲會click過黎睇,真係感激流鼻涕,woo woo~

人係有情緒的動物,無可能情緒由朝高漲到晚,熱情過後會漸趨冷淡,所以身邊有人鼓勵會好好多。當然將理想定到天咁高很難實踐,嘗試一步步邁向目標,即使最終做唔成但總算有付出過,沒有遺憾。

有志者,事竟成。

naruto 提到...

有痣者,鄧竟成

衛生署長林鄭欣宜 提到...

流鼻涕就要帶口罩,唔好返工同返學。

朱朋 提到...

我諗左好耐好耐, 其實我都有夢想:
1.孝順父母(已經冇機會)
2.學結他(細個好想試)
3.學英文(學左半世唔識就係唔識)
4.唔洗做(所以長買六合彩)
5.做義工(間中有做)
6.搵到心愛既另一半(HE HE...)

邪留丸~ 提到...

好嘢~呢位叔叔真係好好
好令人感動呀~
佢証明咗實行嘅重要~

有陣時...會覺得結果未必是最重要
係學習嘅過程可能會得到另一樣嘅東西
又或者會達到自己嘅目標
呢啲就人生有趣嘅地方^^

男人老狗 提到...

林鄭署長,

無見一排,榮升署長兼林太,恭喜恭喜!
(咁仲做唔做畢打呀?)

朱朋,

祝你學得一手好結他,彈首歌俾你另一半聽,冧死佢!

邪留丸,

你會唔會愛上呢個大叔嫁?你對啲大叔咁有好感!

邪留丸~ 提到...

係呀~
唔係我點會對你咁有好感呀~
老狗大叔 =P

林偉基 提到...
作者已經移除這則留言。
華龍師 提到...

Good story/video.

But are you still dreaming?
Not start writing again :(