2007年12月9日 星期日

大裝修

本網誌從開張到現在已有大約八個月,版面設計曾更換了多次,每次都是套用Blogger本身提供的版面範本。使用現成範本的好處是方便快捷,但略欠缺個人風格,而Blogger只有大約十種模版可選擇,容易跟別人“撞衫”。小弟曾登入過一些使用Blogger的網誌,發現了網站發佈以外的式樣,靈機一動,嘗試在互聯網中搜索其他人設計的網頁模版,套在“部屋”上。給我發掘了FinalSense這網站,它儲存了超過一百個版面樣式,分門別類,且有指導更換版面方法,連我這電腦白痴也能應付,有興趣者可試試看。


唯一問題是更換版面過程中要移除畫面右側的工具或連結,事後要逐樣重新安置,所花的時間比換版多。希望Blogger在這方面將來會有改善,讓用家替換時可得心應手,隨時“換畫”。

9 則留言:

naruto 提到...

原來你怕撞衫,咁會幾耐換一次衫呀?
我都想換,不過我都唔靠包裝嘅!

男人老狗 提到...

你唔靠包裝,因為包裝咗都係無用,盞搞,呵呵!

naruto 提到...

包唔包都咁高質,真化包裝咗都無用,盞搞,呵呵呵呵!

Ogake 提到...

探病時間過左啦,你地各自返病房啦下!

Ogake 提到...

老狗撞衫事件對頭人:
http://donaldkwanleisure.blogspot.com/

男人老狗 提到...

算了,總會有撞衫的機會,除非是自己設計就獨一無二,無咁大路已不錯。

Ogake 提到...

其實算不錯啦,各有各特色,你的比我的已經好得多,至少你比我的整齊啦!!

匿名 提到...

狗狗...你啲朋友都好可愛~
要係邊度先識到佢哋呢~

naruto 提到...

間豪宅裝修完就停工啦,讀者好心急喎!