2008年11月10日 星期一

路上零意外

每日都不難從新聞報導中聽到有關交通意外的消息,似乎路上零意外的日子仍然是遙不可及,今天還差點兒成為意外中的一份子!

今早駕車出九龍,在獅子山隧道中已發現有一部黑色的私家車緊隨在我車後,而當駛到浸會橋面落斜時,前面有車子突然慢駛,我當然隨即煞車減慢並亮起慢駛燈號提示後方車輛,這時從倒後鏡中看到那輛黑色房車急煞停,只差一丁點就撞到我的車尾了。這一刻我捏一把汗,同時心裡暗罵那跟車太貼的司機,遲早一日會攘成交通意外。

相信每一位司機學車時都要熟讀交通規則,可惜有很多人考到駕駛執照後就把學過的拋諸腦後,妄顧他人安全的駕駛態度實在不可容忍。到底要到哪一天,才沒有交通意外的新聞呢?

16 則留言:

匿名 提到...

好險啊~

匿名 提到...

好彩啊~

匿名 提到...

好彩啊~

匿名 提到...

好驚啊~

男人老狗 提到...

 好完未呀?

匿名 提到...

未呀~
原來你個blog可以咁...
好玩啊~
:p

supageti 提到...

好多人以為自己手車好掂,事實唔係囉 ~~

我依頭啲人特別鍾意衝紅燈,又或者以為人地都咁鍾意,燈位係最多意外發生既地方。

我揸車有時都好燥,但安全距離係基本野,一定唔可以疏忽。

黑柴 提到...

我有次上橋join慢線,見巴士仲有段距離,所以出車,但架巴士冇減速不特只,仲踩行油衝過嚟,我即dup停,架巴士係只有一隻手掌位擦身而過!!我當時很嬲,想即時追前狂boo佢,但最後都冇,但當時真係相當危險!

男人老狗 提到...

意粉,

唉,如果個個都識咁諗,就真係天下太平了。


黑柴,

唔好同啲就算成車人性命睇佢手都咁唔負責任的司機癲,其實我最驚係啲職業司機,好似條路淨係屬於佢哋咁。

galaxy 提到...

係呀,煞完車,望完前要望埋後面, 以防萬一 !
我每天都見到大大小小的交通意外 !

naruto 提到...

老狗同galaxy咁似樣嘅
D惘故安全嘅自私鬼,通街都係,我返別野條路見到嗰D貨櫃車快得驚人,以為自己係炮彈飛車

匿名 提到...

有時見D車跟到想KISS咁, 唔明乜心理!
最近好鍾意留意人地車尾乘客, 發覺近半人冇攬安全帶....

匿名 提到...

朋朋~你老花呀?
咁遠都睇到人地無攬安全帶嘅...
?.?

匿名 提到...

丸丸:
當你等過馬路時就好易望到, 不過睇得多真係會老花嫁!

男人老狗 提到...

Galaxy,

揸車真係要一眼關七,反應要敏捷,少D精神都唔掂。


大叔,

返別墅時小心D呀,你行得慢D烈火戰車唔曉敬老嫁。


朋朋,

阿荔枝個細佬就係無攬安全帶出事,D人真係唔知死字點寫。


邪邪,

唔一定老花先睇到,有時盲嘅都睇到。

匿名 提到...

狗狗...
你都可能有小小老花喇...
佢哋叫我做"丸丸"(你睇親切幾多~)
唔係叫"邪邪"呀~
知嗎~
:p