2009年3月1日 星期日

我在墾丁天氣非常晴(I)

工作了一段時間,身心疲倦,能量棒只剩一格,係時候要散心散心,好讓自己叉足電後再搏殺。

台灣,香港人頭號熱門渡假聖地,勝在地方近美食多易溝通洗費平,搭一個鐘頭機就可以去到另一國度嘆世界,是泰國以外又一放假好去處。

今次個trip五日四夜,台北高雄加墾丁,三地有不同特式,滿足了不同的需要和享受。台南台北,不同的地區,一樣的熱情。
Taiwan, I'll be back!

第一篇,先看看住宿。




這間由舊樓改裝的精品酒店﹣福泰桔子酒店,鄰近台北火車站,交通非常方便,價錢公道,房間面積雖小但五臟俱全,值得推介。








高雄市比台北市整齊和寧靜,人和車都少些。我們住的寒軒國際大酒店,話就話座落高雄市的商業中心區,但由捷運站步行到酒店也要十五分鐘,沿途水盡鵝飛,要shopping不如坐捷運到夢時代廣場喇!



我們住三十九樓,個窗對正高雄地標85大樓和望到海景,豁然開朗哂!間房一點也不“寒酸”,俾個名嚇親。











上網睇別人去墾丁嘅blog大都介紹人哋住民宿,我哋一於試試,果然無介紹錯。其實民宿就是小型酒店,每一間都各具特色,大把選擇。我們住係近海邊嘅寧靜海,住嘅四人房竟然有個“扎姑池”,真係第一次見咋!



















坐在露台對住個海食早餐,好鬼寫意。下次會講食,請繼續收睇,謝謝!

5 則留言:

爛 铜 提到...

扎姑池旁邊,有馬桶,真係第一次見咋,好鬼寫意。

匿名 提到...

嘩~唔怪得之你話掛住台灣喇~
比我都唔捨得走呀~~~~~~ >o<

男人老狗 提到...

Broken_black,

一個浸扎姑池一個坐馬桶,仲有詩意呀!

邪留丸,

有團友在台北第二日已知經話要趁住個台證三個月內到期前要黎多次,咪仲誇張!

naruto 提到...

台證唔係半年咩?

浸扎姑池,隔離馬桶有人唔係詩意,係風味

高雄酒店靚到咁,幾銀一晚?

台北間房有無窗?有D朋友好緊張架,無窗唔住架

男人老狗 提到...

Naruto,

係咩?有人咁急住要去多次搞到以為台證得三個月貨仔添,定係佢個證批咗得三個月?

馬桶旁有扎姑池,明益你啦!

間寒酸酒店$670晚包早餐,抵嗎?

台北間房個窗喺廁所,都算係望到街嘅窗,ok啦。