2009年3月2日 星期一

我在墾丁天氣非常晴(II)

食是今次旅程其中一個重要目的,預咗去完旅行會肥幾磅,已經豁了出去食完再算,見到美食點忍得口吖!

落咗機搞掂啲行李後,梗係要擦餐飽先啦。坐捷運到忠孝敦化嘅鼎泰豐,點知午市已過,店員指引我們向前步行多十多分鐘到SOGO分店,好在仲有得食。


最出名嘅小籠飽,皮薄但不易穿,肉汁滿溢,係賣飛佛!


牛肉麵,頂瓜瓜,味道確唔同,營養又唔差


蝦肉燒賣,有點怪,噢畸嘅


A菜


千層油糕,啲粉好“痴牙”,我覺得麻麻


台灣嘅夜市好出名,出發前編排行程時已安排每晚要行唔同嘅夜市“掃街”,聽當地人講有個叫寧夏夜市嘅食物地道又實惠,一試後真係無講錯,行一步食一檔,每一檔都超好味,下次可以再幫襯。








呢個係全個旅程最好食嘅嘢﹣蔥餅,非常香口,蔥粒大大粒好厚肉,連唔係好食蔥嘅人都讚好味




台灣啲鹵水食物好出名,鹵鴨舌豆腐燒完後十分惹味


早上去了北投浸溫泉,這間叫川湯嘅浴場內設食肆,在富有東洋風味嘅環境嘆和食,以為自己身處日本添!
















晚上行士林夜市,人太多又掛住食,無影相,食完要捧住個肚返酒店,超滿足!


第三日乘坐酷似日本新幹線嘅高鐵落高雄,遊覽市外嘅哈瑪星和旗津島,試了著名嘅魚丸、汕頭麵和冰淇淋,有點佩服自己的消化力!














夜晚秉承我們嘅掃街精神,在六合夜市由街頭掃到街尾,食咗胡椒餅、一口煎餃、燒烏魚子、生果、珍珠奶茶等,個肚滿載而歸。








第四日到達墾丁,在這充滿熱帶氣息嘅地方食泰國菜,風味跟正宗泰菜沒有多大分別,完全忘記了原來身處台灣。




月亮蝦餅,好食到唔捨得請


泰式炒河


炒通心菜


鳳梨炒飯


綠咖哩蝦


我哋叫錯咗嘅餸,以為是串燒,原來係炒肉崧,仲鬼死咁辣


晚上在短短嘅墾丁大街逛夜市,吃了新彊牛肉串、臭豆腐(唔係好臭)和霹靂大熱狗,然後行手信舖大肆搜刮禮品後再食碗牛肉麵,完成了一連四晚行夜市之壯舉!











早上在民宿嘅露台食咗個精緻(細)早餐,要準備黯然不捨離開帶給我們美好回憶的台灣。但《我在墾丁天氣非常晴》特輯還未完,敬請密切留意追看,拜~

10 則留言:

naruto 提到...

死肥仔,睇咁多,有D野摵都摵唔甩架

naruto 提到...

死肥仔,"食"咁多,有D野摵都摵唔甩架

打錯字㖭

爛 铜 提到...

照片中心有點模糊的,為什麼?

男人老狗 提到...

Naruto,

去旅行,心情放鬆,胃口也大開,食咗至算lu。

Broken_black,

你住嗰度大霧啫,呢度好清噃。

Ogake 提到...

嘩~ 又有得玩又有得食~ 我都想去旅行relax下~ 可惜呢次金融海嘯唔知點解對我有好大影響~ 我諗短期內都無得出國啦~

匿名 提到...

台灣真係好方便, d人又進步過香港(我覺得), 成個感覺都好自在, 好舒服, 最正仲係攞一日假, 加埋星期六日都可去玩!

男人老狗 提到...

Ogake,

旅行幾時都有得去,當儲吓錢儲吓假囉!

朱朋,

我都覺得咁多個華人社會,最保守最落後係香港人,唉~
去台灣真係好方便,易過煮個麵。

casper 提到...

食咁多真係肥死, 夏天is coming, 要多加留意!!!

係wow, 你同邊個去啊? hehe

supageti 提到...

依期墾丁果然好 hit ~ ^^

男人老狗 提到...

Casper,

我未肥死,條褲係我把尺,一覺得條褲緊咗我會調整飲食,唔駛驚。

我同邊個去?遲啲靜靜雞話你知。

意粉,

電視/電影效應掛?不過真係值得去。