2008年6月22日 星期日

鬆一口氣

慶祝公司成立十周年紀念的晚會昨晚曲終人散
公司指派我們診所同事負責當晚的跳舞表演
亦在熱烈的掌聲中順利完成
我們一眾同事同心協力
三個星期內不計報酬開OT
留在診所到夜晚十點幾鐘排練
由笨手笨腳 手腳不協調
至每一位演出時都跳得似模似樣
博得台下一片歡呼聲 喝采聲
我們付出的汗水和時間是沒有白費的
這次活動加深了同事間的感情
過程雖然辛苦
私人時間也貢獻了
但十分享受整個過程
令我可以留下美好的回憶
同時為每一位付出過的好同事致敬

終於 可以安安樂樂睡個香甜...

7 則留言:

匿名 提到...

"跳得似模似樣"......有無video睇呀?

匿名 提到...

真係好好睇呀~
迷到不小女觀眾^o^
簡直想再睇多好多次呀~~
老狗...嗰晚應該識唔小美女喇~
呵呵呵~

Ogake 提到...
作者已經移除這則留言。
Ogake 提到...

"迷到不小女觀眾" <- 迷倒年紀不小的女觀眾

匿名 提到...

Ogake哥哥
唔好幫我改句子得嗎...

匿名 提到...

睇你d相好似好正....可惜..我已經唔會再係現場觀眾....

男人老狗 提到...

欣宜,

唔知Youtube有無?

邪留丸,

我都以為係唔係Ogake的意思?

Ogake,

我都算係師奶殺手,年紀較大嗰種師奶。

Candyjai,

唔喺現場未必係損失。