2008年7月29日 星期二

熱島小夜曲

這一天鳳凰不但沒有給我重生的意義,反而有種窒息和想死的感覺。今日就現場身處全港最熱的地方-沙田,當打開商場的玻璃門,一股熱空氣撲口撲面的打過來,還以為開錯了烤爐的門!只是短短一段約十米的行人天橋的路,就感到雙腿好像慢慢融化,再走多一段老狗就化為一灘水了。不能想像在戶外工作的人士,有甚麼辦法可以對抗火爐般的高溫。現在最想就是跳進水池裡,像魚一樣游到令身體舒適的水域...

11 則留言:

匿名 提到...

噚日有人喺yoho town個泳池游游下水中暑瓜咗呀!

男人老狗 提到...

咁呀...我唔游到咁遠囉。

匿名 提到...

我係樹住都未史...
你係度一陣就想史...
老狗..你真係老喇~

Ogake 提到...

街好熱好熱~ 但我去海灘又只係D沙熱咋渦~ 陣陣海風好舒服呀!!

匿名 提到...

你嗎變咗朱古力囉...
ogake哥哥~ ^o^

Ogake 提到...

阿丸妹,無呀,曬左一陣就陰天啦,之後仲灑左少少雨,做唔成beach boy啦!

男人老狗 提到...

邪留丸,

有名你叫啦,放過我呢D老人家啦!

男人老狗 提到...

Ogake,邪留丸,

你哋唔好喺我地頭阿哥前阿妹後啦,開個blog俾你哋享親情喇!

爛 铜 提到...

< 就感到雙腿好像慢慢融化 >.........

有 D 似 Terminator !

男人老狗 提到...

broken_black,

無錯,terminator,俾人terminate果隻。

借問聲你身處地方熱唔熱呀?

naruto 提到...

我今日買咗lunck box哂住太陽食,好舒服架