2008年12月6日 星期六

BB也瘋狂(I)



白B:你流口水呀!
黑B:你有鼻C喎!




點解個奶嘴有毛嘅?



真係好聞到五體投地!



我要同“細佬”分甘同味!




媽咪,我知你真係好掛住我,不過我好暈!

6 則留言:

匿名 提到...

狗狗...
我都好想咁樣"掛住你"呀~
:p

匿名 提到...

丸丸:
既然係兩情相悅
不如我地結婚啦
然後生夠一竇狗仔狗女
好似王子同公主咁
從此快快樂樂地生活下去....


欣宜代答

男人老狗 提到...

欣宜,

其實...我暗戀嘅人...係你呀,欣宜!
欣欣~
你同我生竇肥仔肥妹,好似你咁肥就好喇!

匿名 提到...

太遲喇...一切都太遲喇...欣宜已經係大叔嘅人...(面紅中)...你都係返去丸丸身邊..罷啦!

匿名 提到...

其實我真係覺得你哋(狗狗同欣宜)
先係天生一對~

我邊襯得起狗狗喎~
我只係想將佢用衫夾掛住佢啫~
:p

男人老狗 提到...

欣宜,

吓,你係大叔嘅人?佢最怕肥人嗰喎,莫非你夾硬嚟搞掂大叔?世風日下呀~

邪留丸,

你要搵啲強力衫夾先夾得起我。