2008年12月3日 星期三

O, Christmas Tree! O, Christmas Tree!




又是時候,把它從封塵的箱子拿出來
替冷冰冰的家製造點溫馨氣氛
這棵膠樹很好

沒有膠味

7 則留言:

匿名 提到...

如果我托棵聖誕樹返屋企呢
我阿媽一定話:阻鬼掟!

匿名 提到...

聖誕樹啲熊仔好得意呀~
我又要~ > <

Ogake 提到...

以前都會擺下的,或者掛下燈飾在窗前,近兩年,慳得就慳,唔係慳錢,係懶~~慳力~ 咩都唔掛~

naruto 提到...

我公司今日開會有人提到。。。Naruto,做乜仲未佈置門市部架?

naruto 提到...

old christmas dog!old christmas dog

男人老狗 提到...

欣宜,

你拎走隻Me to You熊仔咪有位囉!

邪留丸,

啲得意嘢唔一定要據為己有嫁!

Ogake,

乜都唔掛?咁掛唔掛住...我呀?(嘔~)

Naruto,

不如今年搞個黑色聖誕做主題,擺埋你張相做生招牌吖!
(你搞到首歌爛哂,陰功)

Ogake 提到...

掛~ (再嘔)