2008年5月2日 星期五

潮語

還以為時下的會考生除了要懂兩文三語
即英文、廣東話和國語外
要學懂潮語,潮州話
才可應付考試
對於我來說
不是純正的廣東話和太饒舌的普通話我是聽不明白的
潮洲話和泰文都是外語

原來潮語就是潮流興起來的話語
根本“潮語”本身就是潮語
問阿媽甚麼是潮語她跟我的理解差不多
看來我要惡補我的潮語和潮州話
使我可以同潮人和潮州人溝通到

例句

嘩!套戲喪爆笑!睇到我O哂嘴!

妖!超低能,勁搞笑!

好“火羅”呀,咪係度出醜啦!

咦,好激凸喎...D花紋!

...不能盡錄
如有其他精句請賜教,謝謝!

6 則留言:

Ogake 提到...

你呢幾句嚴格黎講都唔係好潮咋渦,平日都有講架~

匿名 提到...

今日睇報紙...原來有香港潮語學習字卡架喎... ?。?

Ogake 提到...

係各大書局有得賣啦,$75一盒架~

匿名 提到...

嘩~ogake哥哥你好西利呀~
咁都知~不過要成$75就唔係好底買lu~
因為"潮嘢"好快就會過去變咗"out嘢"...

匿名 提到...

我剛學識 "屈機" 點解。

提供一個好例子,就當見到我,你可以講:「嘩!你身材索爆呀!」呵呵。

男人老狗 提到...

Ogake,

你平時都有講呢幾句,睇唔出原來你都係潮流達人喎。

邪留丸,

...因為"潮嘢"好快就會過去變咗"out嘢"...
Hmmmm,聽落好似幾有道理。

欣宜,

請問屈機何解?
不如你post張相出黎,睇下你家陣有幾"索"!