2008年5月23日 星期五

游走曼谷結局篇

其實到了旅行的最尾一日,主要為了踏上歸途,為了要趕上飛機,都不敢編排太多行程。食完早餐,游完水,有一樣非常緊要的事還未做,就是買手信。去泰國,有甚麼手信是必買?當然係乜乾物乾等泰國食品。要買齊這些食品,最方便最集中非MBK Center莫屬。


搭BTS往National Stadium站,便可直接到MBK。這個開業差不多有廿年的商場,裝潢有點像羅湖商業城,連賣的貨物都似,但仍然人頭湧湧,商場龍頭地位未被動搖。始終賣嘅貨品夠地道,很受本地人歡迎,而港人遊這裡大多是為了買手信。買手信前,先上商場五樓的The Fifth Food Avenue食午餐。2007年開幕的高檔美食中心,由多間開放式餐廳所組成,讓食客可吃盡中、泰、越、意、印、日、歐陸等菜式,而且會有live band演奏,是非一般的food court。我揀了越式雞肉河粉、海鮮粉包和什果賓治,除了飲品太甜之外,食物的質素不俗。由於門口楝咗個不准攝影的牌,我也乖乖收起相機,專心進食。


食完晏,買完嘢,還有一小時活動時間,行了一個BTS站腳程再逛Siam Discovery Centre,主攻裡面的Loft,再搜刮精品潮物,行到最後一分鐘才回酒店取行李到機場。


第一次使用曼谷新機場,要做番D遊客應做的動作。





食完呢餐飛機餐,希望很快又可以食另一次飛機餐。


6 則留言:

naruto 提到...

連最後一日都係siam,你都得架啦!

The Fifth Food Avenue我未幫襯過喎!

CH Mak 提到...

踫到你們都有。。。莫名的開心。
好像。。。在故事書裏的人物活生生擺在我眼前。哈哈。:)

男人老狗 提到...

ch mak,

我也像碰到明星一樣,好開心!當虛擬與現實的世界重疊在一起時,很有Matrix的感覺.

世界真細小!

Ogake 提到...

除左機場,你今day逛既地方我都無去過既?
所以我無乜買手信~

匿名 提到...

喂喝..咁我份手信呢????

男人老狗 提到...

Ogake,

機場都有手信買,唔一定要去MBK嘅。

Candyjai,

你幾時出來探我們咪有手信囉!