2008年5月30日 星期五

踩地雷




Windows有一個遊戲小程式叫踩地雷
玩法是靠某些方格的提示去拆解地雷
相信很多人無聊時都會玩玩消磨時間
我也是這遊戲的擁躉(真老套!)
有時如果提示十分直接的話可以很快破解所有地雷
但遇著一些模稜兩可的提示
就可能需要大膽瞎猜
會有幸運的時候
也可能誤觸地雷而game over
不要緊
遊戲而已
喜歡的便重新再玩
要不便關掉電腦做其他事


有時生活也像這遊戲
危機四伏
又或誤中他人的要害
但我們未必收到提示那裡有危險
又或者別人曾給予溫馨提示但一時大意錯過了
那就貴客自理
然而
有些事情不能像電腦遊戲隨時重新再來
關係或因此改變了
甚至給炸至粉身碎骨
萬劫不復


要學會做一個拆彈專家
恐怕要窮一生的時間也不夠
學藝不精
便要嘗到炸傷的滋味
今天
我的心被炸傷了


此刻最怕聽到的是這首歌

6 則留言:

Ogake 提到...

突然咁激??你還好吧???

naruto 提到...

唔駛諗得咁嚴重嘅!
我做野就真係踩地雷啦!

匿名 提到...

弊...
睇完都唔知你個心...
點樣...會傷咗添...?.?
sorry...

男人老狗 提到...

我還好,不用擔心,只是對一些人一些事有感而發,呻兩句啫,而且和你們沒有關係的。

有點攰,要休息了。

匿名 提到...

係唔係發生0左d事呀??無事嗎??
希望星期三見到你開心番啦!!

匿名 提到...

無野呀ma..你....
你依家個duty會係點呀...睇下有無機約下你食飯...
喂...may be pt 佢地7月會上黎我新屋呀..有興趣ma???