2008年5月19日 星期一

游走曼谷第一天

我係變態雨褸怪客熊,係今次《游走曼谷》嘅特約model,依家帶大家睇吓嗰個男人老狗同我去過咩地方啦!



呢度係香港國際機場,我哋又係食老地方Burger King,又係食Whopper,但都係未厭!



唔知陣間個飛機餐有咩食呢?



靚女空姐話得印度素菜或栗子炆雞飯,咁我哋梗係揀雞啦,都無得好揀!



呢間叫Pullman King Power Hotel,都算幾新淨,張床好舒服啊!



喺酒店附近行吓睇吓,行到有點餓,就試吓火影曾推介的Ban Khun Mae,食正宗泰菜啦!



今晚有炒通菜(有啲辣)、泰式炒河、菠蘿炒飯和炭燒豬肉,味道和香港食開的無得比,杯熱情果汁好好味!



不如睇吓個風捲殘雲後嘅局面吧。

聽日會去芭提雅,應該上唔到網,到星期二再重返呢間酒店再為大家直擊報導。係時候瞓覺了,唔係聽日個樣會好殘,做唔成model喇!

7 則留言:

naruto 提到...

帶埋電腦旅行仲寫埋blog,喺香港都無咁勤力

D酒店間間都差唔多樣,盞燈,椅同垃圾筒都同我住嗰間一樣。

Ban Khun Mae我食套餐,邊有你咁富貴,炒通菜間間都辣架,可以叫佢少D辣

盡情玩啦喂!

男人老狗 提到...

係香港無咁多時間寫blog,我帶埋電腦去諗住可以容易與香港連繫.

間房算幾好,我幾滿意.

得閒再同你講.

匿名 提到...

E..柏靈頓玩得好開心咁wow...同佢映多d相啦....
啱架啦..keep 往update 呀...

naruto 提到...

天氣如何?

匿名 提到...

乜你真係咁掛住香港咩?
好可愛呀~你位特約model
唔知星期五會唔會見到佢真人呢...?
如果見到就好喇~ :D

Ogake 提到...

帶埋電腦去呀你?好有commitment渦~對個blog~
玩得開心D啦~~買多D野食返來呀!!

男人老狗 提到...

Candyjai,

阿變態熊將會有疑似變態相被登出,敬請留意!

Naruto,

雖然沒有大太陽,但氣溫不算太熱,似香港天氣.

邪留丸,

我都好得意o架!(講完都想嘔~)

Ogake,

無聊寫下blog啫,唔好講到commitment咁嚴重.
去過咁多次泰國,都無乜野係必買,呢兩日再睇下先.