2009年1月19日 星期一

崖上的波兒



送給崖上的欣宜和喜歡崖上的波兒的人。我未睇套戲,但我估我會愛上這齣戲。比起美國式全電腦製動畫,我更喜愛由人手繪畫的卡通片,尤其是宮崎駿系列的卡通,畫功超卓,每個故事帶出正面訊息,而且主題曲和配樂一流,令人一聽難忘,所以每次上映宮崎駿的電影都會十分期待。

同場加料:天空之城 久石讓@武道館2008


9 則留言:

匿名 提到...

我都鍾意手繪,有親切感。你睇嗰陣留意一場食麵戲,導演為表達波兒辣親嘴,畫佢揀咗底嗰塊火腿食,因為底嗰塊會熱d,好細心。

Ogake 提到...

一致好評~~似乎幾好睇咁渦~

naruto 提到...

我都轉咗鈴聲啦

出年見啦

匿名 提到...

套戲唔錯,開開心心咁!
無千與千尋咁沉重,輕輕鬆鬆咁睇個半鐘,OK呀。

匿名 提到...

希望睇戲時唔會咁多豆釘在場啦!好怕嘈嫁!
欣宜:咁你都好細心喎!

男人老狗 提到...

欣宜,

手繪有一種人情的味道,而宮崎駿的動畫細膩和生動,單看畫面已經是一種藝術。我會留意你說的那幕。

Ogake,

我仲以為你睇咗添。

Naruto,

出年見,記住買手信呀。

karvitz,

有時睇戲無非都係想開開心心,所以我舊年睇多咗喜劇。

朱朋,

我估電影中心會少啲卡啦蘇,或者揀日語配音的戲院。
話時話,邊度有日文版睇?

匿名 提到...

百老匯電影中心有日語版呀!搵日一齊睇啦狗狗!

naruto 提到...

玩完一轉番嚟仲係呢篇,係咪咁忙呀

supageti 提到...

祝龍馬精神!事事順利!