2009年1月10日 星期六

顧客永遠是對的?

這句說話,香港人應該不會陌生
當服務業逐漸成為本港主要行業
為了要提高業界的服務水平
這句話變成服務從業員工作時要達到的指標

可能以前服務行業的水準不高
消費者往往要出錢兼受氣
(即使現在間中也有如此遭遇)
但隨著消費者權益日漸高漲
受氣的可能轉移到服務提供者
而且情況在香港愈來愈普遍

無錯,消費者是有權得到應得的服務
當利益受損時據理力爭是無可置疑
但有權利也有義務和責任
同時應有同理心和包容的量度
每個人都有機會是消費者或服務員
照常理應該不會喜歡接受無理取鬧
但你會否將這不愉快的經歷強諸他人?

只要人人都懂得這道理
社會應該更和諧
但我消極地看
香港...我無眼睇!


天使的禮物

5 則留言:

匿名 提到...

又唔駛咁悲,做好自己先囉

naruto 提到...

D人學埋廣州一帶嘅方法,大聲夾惡。。。
其實係表露自己質素差咋

匿名 提到...

係囉...
對住"佢哋"...
有時真係想史...
不過有時都會遇到啲好人嘅...

匿名 提到...

講得好啱呀!近年香港人質素下降,投訴文化過火,公民意識薄弱,見時下青年待人接物便知...唉!我都冇眼睇!

男人老狗 提到...

欣宜,

呻兩句啫,我信香港仲有好人。

Naruto,

香港人大陸化,有時都唔知無禮貌嘅係香港人定大陸人。

邪留丸,

遇到好人時我會深存感激,或會讚吓佢哋,鼓勵佢哋繼續做好人。

朱朋,

我有點眼花,以為你寫「見時下青年待人接便知...」,食藥先!