2007年5月14日 星期一

給自己的情書

近日為著家中發生的事感到不快,和友人分享時更失禮於人前,十分丟臉。幸得他們的諒解和支持,現在心情已覺得好過點。謝謝邪留丸小小小王子的鼓勵(你個名真的很長,不如下次叫你做邪留丸算了!),你令我想起一首歌,算是為自己打打氣,或與其他陷於窘境的人共勉之!


給自己的情書
作曲:C.Y. Kong 填詞:林夕 
編曲:C.Y. Kong 主唱:王菲





請 不要灰心 你也會有人妒忌
你 仰望到太高 貶低的只有自己
別 蕩失太早 旅遊有太多勝地
你 記住你髮膚 會與你慶祝鑽禧

* 啦啦啦 慰藉自己 開心的東西要專心記起
啦啦啦 愛護自己 是地上拾到的真理

#﹙我要給我﹚寫這高貴情書 
用自言自語 作我的天書
自己都不愛 怎麼相愛 怎麼可給愛人好處
﹙憑著我﹚這千斤重情書 
在夜闌盡處 如門前大樹
沒有他倚靠﹙他不可倚靠﹚ 
歸家也不必撇雨 *#

請 不要哀傷 我會當你是偶像
你 要別人憐愛 先安裝一個藥箱
做 甚麼也好 別為著得到讚賞
你 要強壯到底 再去替對方設想

Repeat *

啦啦啦...
拋得開手裡玩具 先懂得好好進睡
深谷都攀過後 
從泥濘尋到這不甘心相信的金句

Repeat #X2

6 則留言:

匿名 提到...

傻瓜~人有喜怒哀樂,如果你冇我都覺得幾驚喎~同埋呢啲只不過係你一生嘅一丁點...重點係好多嘢都會過去。過去咗嘅嘢(理唔到亦管唔到)未來嘅嘢都係一樣,所以再送多一句話給你"活在當下"珍惜現在有嘅嘢,同好嘅事和物。咁~就會快樂啲囉~呵呵呵~

ps:多謝你首歌好好聽~我不知不覺咁遺忘咗咁好同咁有意思嘅歌

匿名 提到...

希望你能快怏淡忘吧!!^^

男人老狗 提到...

謝謝你們的心意,我會學習怎樣去放低一些事。有些事真的管不了,就順其自然,繼續做我認為對的事,別人要怎樣想不是我可以控制得到。很快你們又可以看見平日的男人老狗了。

匿名 提到...

嘩~原來除咗我呢個fans...仲有fans架~好西利呀~好叻呀你~哈哈~

男人老狗 提到...

其實我都係你地Fans嚟嫁,我都追看你地D回應嫁!

Wordy 提到...

冇永遠唔能夠解決既問題,學會放低也是一種方法。