2008年4月2日 星期三

絕世發明(1)










自拍不求人,影相無頭痕










有了它可以一路跑跳踫一路捧餐lu











令人氣都唔敢大啖吸的神奇皮帶











小心一失足成千古恨呀老友!



 






啱哂追求平等的愛侶











                  

如果我細個裝了它,一日已game over

5 則留言:

naruto 提到...

呢D咪我想做嘅嘢囉!

匿名 提到...

嗰支燈真係幾好玩喎~
俾我...可能半日都玩完lu~
呵呵呵~

Ogake 提到...

即刻諗起日本人,發明左呢D好似好有用,但其實可有可無既用品~~但好似呢批實用少少,IKEA有無得賣呢?

男人老狗 提到...

Naruto,

你的意思係想做這些產品的發明家?我覺得你做爛gag王都已夠喇!

邪留丸,

很多嘢係你手中都會好快化成灰燼,唔只這盞燈,呵呵!(講笑咋)

Ogake,

敬請繼續留意這blog,新產品會陸續登場。

匿名 提到...

燈仔好靚呀..香港有無得買呀????
失業同待業又咪差唔多...一樣無收入..
我仲估你你琴晚會出黎tim......