2008年4月18日 星期五

突如其來的浣熊




一星期前已計劃周日到大嶼山大東山遠足,然後晚上於香港體育館看劉美君演唱會。但颱風浣熊突然撲出,看來日間的活動要被迫取消了。這次郊遊的日期已一改再改,同樣是因天氣問題影響。大東山,你在我心目中的感覺愈來愈神秘了,到底何時才可拜會你呢?

打風天,還是早點回家,收睇今晚無記劇集《古靈精探》大結局,究竟于Sir同Madam刑的下場是怎樣?

7 則留言:

naruto 提到...

我諗于Sir為求自保,殺咗Madam刑啦!
曾華倩最後楝咗馬國明,而王長興楝咗小儀,Joe Junior鍾意咗Sa姨

男人老狗 提到...

Naruto,

今晚無記播的大結局比你的爛gag更爛。無記的劇集通常爛尾收場,這套也不例外。

naruto 提到...

我覺得我個好好多㖭呀

Ogake 提到...

見仁見智

Wordy 提到...

原來你「重出江湖」左成個幾月,失覺哂 ~

《古》劇從開播到結局,怕且加埋睇左半集掛……

男人老狗 提到...

Naruto,Ogake:

不如你哋自己拍番個大結局,Naruto反串做Madam刑,Ogake做于子朗啦,你哋一定會擦出火花
(嘔~)

Wordy,

歡迎再次光臨。有邊套肥脆台的劇集你會睇o架?

Wordy 提到...

如果你講既「大小不良」拍新版《古靈精探》,我會睇,呵呵 ~