2008年4月30日 星期三

又做電視精

在家時間多了,但又不敢大動作活動
就像一個待產的產婦
最可以kill time的動作就是上網和睇電視
已經無做完全體電視精好耐
呢幾日就又坐又企咁望住個電視機
一口氣連睇幾套無線劇集
《同事三蚊斤》、《咩銀針粉》、《原來愛上十》
一煲就煲幾粒鐘

講下套《原來愛上十》
成套戲最有睇頭都係阿劉松仁
劉叔叔的演技無可置疑
但見到阿姑姑陳玉蓮
就情願回味番n年前嘅《神鵰俠侶》佢嘅演出
唔好破壞她在我心目中清麗脫俗無瑕的形象
依家可以飾演身為人母的角色
身型是師奶身型
連把聲都是沙啞嘅師奶聲
我不是說她演得不好
但寧願她只出席慈善晚會場合不用出聲
小龍女可以永藏我心

3 則留言:

匿名 提到...

哈哈~又係我呀~
你改啲電視劇名好"正"呀~ >w<
最鍾意《咩銀針粉》個名囉~
姑姑雖然把聲差咗啲啲...
佢都好俾心機做架喇...
體諒下喇~ ^o^

匿名 提到...

姑姑依家仲豐滿過我呀!

男人老狗 提到...

邪留丸,

我知佢好俾心機做,只嘆歲月催人(我講我咋,佢老咗我都老啫)

欣宜,

纖體公司依家好似有二人同行一人價錢優惠,不如你哋約埋吖!