2008年4月8日 星期二

絕世發明(3)











似乎它只歡迎用右手的人噃!









我諗這設計可延伸很多系列,如周圍放滿零食,CD,相簿,遙控器,電話, 紙巾... ...









我咁“反瞓”,容乜易瞓瞓下“dun”咗落床?












好啱D好busy嘅人,但聽講常常坐得個“塔”太耐會有痔瘡喎!















咁細個就想心口有毛,想吸引多D妹妹仔呀?







整蠱專家必備佳品,記住請人飲嘢時幫佢影埋相!

6 則留言:

naruto 提到...

你都估到我實答你個辦公室。。。入面有無水架?定係放文件架?

其實唔開蓋同張櫈一樣,點會生痔瘡。

男人老狗 提到...

如果這個是真馬桶,一路"辦公"一路用電腦,真的會增加生痔瘡的機會。

naruto 提到...

我識得有人真係會邊用電腦邊"辦公"喎!

匿名 提到...

唔鍾意個門握...歧視我哋呢啲左撇子

匿名 提到...

嘩..你去邊度咁多攪笑野架...
我鍾意最尾個杯...

男人老狗 提到...

Naruto,

如果坐得耐先會,不用太擔心。

邪留丸,

你咪歧視番佢,唔裝佢囉。

Candyjai,

好友send來的,仲有一篇終極篇,請繼續收睇。