2008年4月15日 星期二

晴朗的一天

踏入春天,經常潮濕多霧,難得今天天氣不錯,決定午飯時間出外走走,吸收一下日月精華。



之前同事介紹過一款自家製曲奇餅,一試難忘,所以專程買些回家和與同事分享。



左圖為細罐裝,右為中罐裝,內有四款味道。
購自Jenny Bakery,餅房於赤柱,油麻地現時點商場有銷售店。



走到百老匯電影中心旁的Kubrick書店兼餐廳吃午飯,本來想坐在店外的座位接觸陽光,但外面只得桌子,惟有坐回餐廳內。



點了這白汁煙肉玉子意粉和瓶裝果汁,望著窗外游閒的路人走過,很有週末放假的感覺。

突然收到友人來電,告知已代買了關淑怡演唱會,而且買到頗前排位置。現在距離開場約一星期,仍能買到前方座位?真替關小姐擔心,希望不會影響她演出的心情。

9 則留言:

Ogake 提到...

那款餅不錯的,我也有同事買過回來分享,颯一聲就無晒啦~~~ 你個lunch係咪3個鐘的,點解好似去左好多地方咁既??

男人老狗 提到...

我D同事又係非常鍾意呢隻餅,不出半日就食哂。入口鬆化,牛油味很香,咖啡味香濃,總之好食到停唔到口!

我得個半鐘食lunch,但我會襯呢段時間做哂要做嘅嘢,好識利用時間嫁!

naruto 提到...

曲奇好多反式脂肪,雖然我都鍾意食,但盡量少掂。
我今日個Lunch Plan左去濕地公園,但會急D,聽日要交稿。

匿名 提到...

好味道~多謝 ^0^
好嘢~超開心~
下次係唔係朱古力呀?

男人老狗 提到...

Naruto,

點止反式脂肪,直情正式係脂肪,但我不會多吃,一日食一兩塊啦!

邪留丸,

你喜歡就好了,下次係乜賣個關子先。

匿名 提到...

唔制呀..我咩都無得食呀.....

光.軍 提到...

相信消情點樣都好.關小姐都會出盡力唱好個Show o既。enjoy the show :D

男人老狗 提到...

Candyjai,

你捨我們而去,又怎樣留給你呢?

光.軍

你會到場支持她嗎?

光.軍 提到...

難得有一個關淑怡演唱會我有到
Shirley on Stage我有到
SK Unexpected更加會到啦.. 哈哈 :P